PRISTATYMO INFORMACIJA
LIETUVOJE
Registruotu paštu:
Pristatymas Lietuvoje 4€
Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo išsiuntimo dienos.
Prekes pristatome naudodamiesi dpd paslaugomis.Pristatymo būdai ir kainos:
Dpd kurjeris
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu per Dpd kurjerį – 5.00 €
Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo išsiuntimo dienos.
Prekės pristatomos Kliento nurodytu adresu. Norint, kad prekės būtų pristatytos kitu adresu, būtina tai nurodyti užsakymo komentare.
LP EXPRESS terminalai
Prekes pristatysime į artimiausią LP EXPRESS terminalą – 3,50 €
Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą – 3,90 €
EUROPOJE
Lietuvos paštu
Siunčiame prekes į skirtingas Europos šalis. Siuntimo metu deja jūs negausite sekimo kodo, tačiau visi mūsų siuntiniai atkeliaudavo laiku.
Paprastas siuntimas Europoje Lietuvos paštu dažniausiai trunka 7-14d. Kaina 7,99€
Prioritetinis siuntimas Europoje Lietuvos paštu daržniausiai trunka iki 7d. Kaina 9,99€
Pristatymo Informacija
Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 2-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 7-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
Jei turite papildomų klausimų – mielai atsakysime!
Telefono numeris +37061162666
el.paštas uzsakymai@giftforyou.lt